Kirstensulkers.reismee.nl

Football,sleepover enz

Hi allemaal. Er is weer veel gebeurt de afgelopen tijd en ik zal Jullie daar in deze blog iets over vertellen. Aller eerst wil ik vertellen over iets wat ik best wel raar vind, het is hier namelijk best raar als een jongen en een meisje met elkaar om gaan op school, ik zat naast een jongen in de klas en hij hielp me als ik iets niet snaptte en we kletste wat Enzo en hij was heel aardig, maar ik kreeg na vijf minuten al de vraag of ik hem leuk vond en blabla, het is hier dus nog best "raar" als een jongen en een meisje praten. Ik vertelde dat tegen mijn hostmammie en zij zei ook dat Ze daar nog best "kinderachtig" in zijn. Na een week school was het vrijdag ! Eindelijk weekend, ik had een leuk vooruitzicht want op vrijdag avond zou ik naar mijn eerste football game gaan kijken. Helaas regen de het heel de avond en was het berenkoud, dus zijn we op de Helft naar huis gegaan, toch was het super leuk om zo'n echte Amerikaanse wedstrijd mee te maken. Er was voorafgaand een fanfare band ofzo en daarna kwamen de footbalspelers, we zijn bij de cheerleaders gaan staan omdat ik die graag wou zien, tis echt allemaal precies als in een film, ik zal ook een filmpje van de cheerleaders erop zetten. Ik snap te alle regels van het spel precies niet maar we hadden wel gewonnen!! Die avond hadden we een sleepover bij een vriendin van Louisa, met Louisa haar bffs. Ze hebben drie films gekeken en Leuke dingen gedaan en ik was bij de eerste film al in slaap gevallen :( Ik heb er dus niet heel veel van mee gekregen.. We werden Zaterdag opgehaald en we hebben smiddags huiswerk gemaakt en gechillltttttt. S'avonds zijn we uit eten gegaan en ik heb lekkere pasta op. Zondag heb ik uitgeslagen tot 1 uur smiddags. Oeps. We zijn smiddags met de boot op lake Macatawa en het was super gezellig. Savonds ben ik met louisa mee gegaan naar Youth Group, dat word georganiseerd door de kerk en dan komen er allemaal kinderen en maken wr kmpvuur en rosteren marsmellows en doen leuke spelletjes en het was megaaa leuk Toen was het weer Maandag en weer tijd voor school, ik kreeg best wel goed nieuws. Ik heb namelijk een B voor mijn biology test , terwijl 9 kinderen uit mijn klas een D of F hadden. Ik heb ook een A voor us history en een A voor German De cijfers van hoog naar laat zijn : A, B, C, D, F Zondag Ben ik jarig !!! Ik heb er veel zin in en omdat mijn host sister op dezelfde dag als ik jarig Ben vieren we het samen !! Vrijdag komt er een vriendin van Gabi, misschien twee van Louisa en twee vriendinnen van mij van school (Lauren en Abbi ) slapen en We gaan naar the lost city, dat is een ding waar je kan laser gamen en allemaal games, Ben er wezen kijken en het ziet er zooo leuk uit ! We vieren het Zaterdag maar eigenlijk zijn we zondag jarig. Gabi en ik mogen ook allebij een eigen taart uitzoeken. Zaterdag mag ik kiezen wat we eten en we eten uiterraad PIZZA! Zondag mag Gabi kiezen waar of wat we gaan eten. Ik kijk er super naar uit en ik vind het nog steeds geweldig hier ! Ik hou Jullie op de hoogte. Xxx Kirsten

Reacties

Reacties

Rian

Heey Kirsten, zo te lezen heb je je plek gevonden. Leuk dat je dat deelt. Super je cijfers!!! Alvast n fijne verjaardag!

hetty

hi lieverd, mooi verhaal weer, en fijn dat het zo goed gaat op school!
tot zondag op Skype! xxx

Thomas

Fijn dat je het zo naar je zin hebt ^-^ al een beetje ingeburgerd? :)

Britney

Leuk om te lezen schatje, lijkt me echt leuk daar! Zou ik ook wel willen hoor ;) veel plezier !! En reageer op app :$

hans

Fijn hoor liefje dat je het zo naar je zin hebt! En mooie cijfers, knap van je. Opa en oma zijn vandaag teruggekomen uit amerika, dus de familie is weer ietsjes groter hier in breda. Nog een paar dagen en dan feest. Dikke kus

Opa

Ik heb altijd al gezegd, die red het wel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active