Kirstensulkers.reismee.nl

update 2.0

hallo allemaaal,

er is de laatste tijd weer veel gebeurt, ik vind het nog steeds super hier en ik maak echt zoooo veel leuke dingen mee! op school gaat het super goed! We hadden een parent-teacher avond en mijn leraren waren heel positief, ik heb zelfs al een A voor wiskunde gehaald, wat mij in nederland dus nog nooit is gelukt.

ik heb een optreden gehad met mijn koor in een theater dat bij de school hoort en het was heel leuk! er staan filmpjes op facebook dus die kan je kijken als je wilt.

ik heb binnekort op ''de dag van de veteranen'' een optreden met het koor voor de hele school, dus dat is meer dan 2000 man, dat is wel spannend maar ik heb er super veel zin in!!

ik ben vorige week vrijdag bij Lauren blijven slapen samen met Abbi en t was heel gezellig, we hebben horrorfilms gekeken en natuurlijk pizza gegeten want dat hoort bij een amerikaanse sleepover :)

het is ondertussen natuurlijk ook Halloween geweest, het was echt heel leuk, en het begon eigenlijk al de week daarvoor met een echte amerikaanse traditie : pumpkin carving. je holt dan een pompoen uit en snijd er een gezicht in, ik zal wat fotos van de pompoenen in mijn foto album plaatsen. Op halloween zelf heb ik op school ook behoorlijk veel over halloween geleerd, bijvoorbeeld dat het oorspronkelijk uit Ierland komt. S'avonds was ik met Louisa, Gabi en Aubri, en ik was verkleed als ninja turtle haha! we gingen savonds Trick or Treat doen, dat is natuurlijk ook een echte traditie, Anita had al super veel snop ingeslagen voor de kinderen die langs de deur kwamen. Sommige huizen waren helemaal versierd, wij hadden bijvoorbeeld veel lichtjes en een soort vogelverschrikpoppen in de tuin en pompoenen ect, er was ook een huis met een rookmachine en vliegende vleermuizen ( die waren wel nep hoor ;) ) ik had heel veel snoep, en het meeste heb ik no nooit gezien en gegeten en is echt ''amerikaans snoep'' Daarna hadden we een Halloween party met buurtbewoners, alle kinderen kende ik al omdat we al in het begin toen ik er net was een neighborhood party hadden, de kinderen zijn ongeveer 4 tot 16 denk ik maar het is echt gezellig! we keken films met alle kinderen in de basement, maar ik ben natuurlijk weer op de grond in slaap gevallen...

de dag na Halloween was mijn ontbijt natuurlijk snoep, maar ook overheerlijke eieren met BACON, mijn favorite ontbijt :)

gister middag kwam Julia, dat is een meisje van mijn school, ze is ook een exchange student en ze komt uit Duitsland, zij vertrekt Juni/Juli en is er dus evenlang als mij dus dat is wel heel erg leuk! We zijn met louisa en gabi naar het rode vuurtorentje gewandelt, omdat dat echt ''het'' ding van Holland MI is en ze had hem nog niet gezien. we hebben daar foto's gemaakt en veel gepraat over van alles en nog wat.

Gister avond ben ik met mijn gezin uiteten gegaan en heb ik lekker een ''amerikaanse hamburger'' op :)

OH EN HET HEEFT GESNEEUWT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het was kort, ik denk maar 15 minuten ofzo, maar het is hier soms al best koud ! vorige jaar was het de ergste winter sinds tijden, en de voorspellingen zeggen dat het dit jaar waarschijnlijk erger gaat worden, dat betekend dus... sneeuw tot aan/over je knieen! en natuurlijk.... SNOWDAYS, dan ben je vrij van school omdat het gewoon onmogelijk is omdat naar school te gaan. Ik vind het nu eigenlijk al best wel koud en als ik dat zeg zegt iedereen : vind je dit koud ????? wacht maar op de winter !!! Ik heb er wel heel veel zin in want het lijkt me super leuk om zoveel sneeuw mee te maken!

nou dat was het wel weer in het kort.

de mazzel.

Cool

Reacties

Reacties

nicolle

Hoi Kirsten,

wat heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
Ik had eigenlijk niet anders verwacht....Maar toch de vrolijke berichten blijven leuk. Leer ik via jou ook eens iets over die Amerikanen. veel liefs
Nicolle

Opa

je bent een geluksvogel Kirsten, besef je dat wel. Maar het is je gegund. wij genieten ook mee.

mama

hey mop, wat een verhaal weer, je hebt het echt super daar bij de fam Hall.
Geniet van alles wat je mee maakt want het " jaar Amerika" gaat sneller voorbij dan je denkt! (al ben je wel al zoooo lang weg en duurt het nog veeeeel langer voor je weer teug bent :-(
veel plezier met de sneeuw en tot zondag op Skype!
dikke kus xxx

Papa

Als het echt heel koud wordt en er ligt een meter sneeuw, dan wil ik je nog wel eens horen schatje ;-)) hou je haaks en groetjes aan iedereen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active