Kirstensulkers.reismee.nl

update !!

Hoi allemaal,

sorry dat ik zo lang niks geschreven heb maar ik heb er bijna geen tijd voor! ik ga in deze blog kort samenvatten wat er is gebeurt in de tussentijd. ik weet het nu al niet meer precies, ik pobeer het bij te houden in een boekje maar dat vergeet ik eigenlijk altijd

er is in de tussentijd echt super veel leuks gebeurt, ik en gabizijn jarig geweest (op dezelfde dag) we hielden vrijdag een sleepover en we zijnzaterdag naar Lost City geweest met vriendinnen, het is een gebouw waar je kan lasergamen en bowlen en videogames ennog veel meer en het was super leuk! ik heb heel veel cadeautjes gehad en het was echt een top dag! zondag was mijn echte verjaardag en we zijn wezen shoppen en we zijn zaterdag en zondag uit eten geweest. Bedankt iedereen die mij kaartjes heeft gestuurd! ik had niet verwacht dat er zo veel kaarten zouden komen want ik dacht dat niemand mijn adress had !

de week daarna was weer een schoolweek en het was heel leuk, dat weekend was het de eerste keer dat ik een beetje heimwee had maar eigenlijk is het ook bij die ene avond gebleven haha, zondags zijn we naar de 'dune rides' geweest, je gaat dan in een soort auto keihard een pakour afleggen in de tijden met veel heuvels en mooi uitzicht, het was super leuk !

het is ook al homecoming week geweest, dat is hier echt heel groot en gaaf, het is een week dat er elke dag op school een ander thema is en iedereen kleed zich naar dat thema, je ziet dan ook echt dat hier een enorme school spirit is. Op maandag was het Pyamadag, iedereen ging in zijn pyama naar school en het was heel grappig, louisa en ik gingen in mickey mouse onesies naar school, dinsdag was het hawaii dag, iedereen had bloemen in hun haren en bloemenkransen om en hawaii shirts aan, woensdag was het wacky tacky dag, dat betekend dat je al je kleren moet mis matchen, dus alle kleuren van de regenboog en rokjes over je broek ect. donderdag had elke 'grade' zijn eigen thema, 10th grade was Fantasy. vrijdag was het black and white day omdat dit de kleuren van de school zijn en letterlijk iedereen had zwart en wit aan. die vrijdag was ook de homecomming game en het was super leuk, ze hebben op de tribune de 'black hole' daar mogen alleen de leerlingen van de Highschool zitten, ik was met Aubry en Louisa en we kwamen nog allemaal mensen tegen die ik ken van school dus het was super leuk en ze hadden ook nog is gewonnen! Op zaterdag was de Homecoming dance, ik en louisa hebben ons samen aangekleed, makeup gedaan ect en toen zijn we naar Petra's huis geweest waar we fotos hebben gemaakt en toen zijn we naar de homecoming dance gegaan en daar heb ik de avond half doorgebracht met louisa en half met mijn eigen vriendinnen en ik heb ook nog veel nieuwe mensen leren kennen, na die avond was ik suuuuper moe maar het was super leuk !

ik ben zondag naar Youth Group geweest en we deden leuke spelletjes en ik en Kayla waren natuurlijk weer de vrijwilligers die rouwe eieren op ons hoofd kapot wouden slaan, het was heel leuk alleen was ik in shock dat we uit de bijbel moesten lezen en moesten bidden. (wat eigenlijk wel logisch is aangezien het van de kerk is) maar aangezien ik niet gelovig ben voelde ik me niet echt op mijn gemak en heb ik ook niet meegedaan met bidden.

gisteravond had Gabi function, dat is ook iets van de kerk voor kinderen tot 13 en daar hebben ze allemaal leuke activiteiten, louisa en ik waren thuis en hebben we onze haren gedaan en makeup ect, het was heel leuk!

vandaag zijn we naar een football wedstrijd geweest van Hope College, dat is het colllege van Holland, we waren daar met vrienden van Anita en John en hun dochter en we zijn savonds ook uit eten geweest met hun en ik vond het heel gezellig en ze zijn super aardig.

maandag heb ik een optreden met school in het Theater, ik moet daar zingen omdat ik in het koor zit samen met Louisa en ik heb er heeeel veel zin in ! kan niet wachten :)

dit was het wel weer, ik zal wat fotos/video's plaatsen!

kusjes kirsten

Reacties

Reacties

Anita Hall

Je bent inderdaad al bijna de Helft vergeten !!!!
Zoals buiten spelen met onze 3 kleine buurjongetjes, of de film Frozen kijken afgelopen vrijdag middag na school met de 3 buurjongetjes en Jullie 3 dames allemaal opgepropt op de bank met chips en limonade !!!! En toen Olivia , Gabi's vriendin bleef slapen , en je haar een stuipen op het lief hebt gejaagd in je kamer .....oh...en dat Prachtige verhaal wat Jij en Louisa aan. Noah hebben verteld !!!!

Opa en Oma

Het is super leuk allemaal, maar we missen je wel een beetje.
kusjes van ons.

Hans Sulkers

Ben benieuwd naar je volgende verhaal, we horen het natuurlijk zo met stukjes en beetjes allemaal wel. Maar het is ook erg leuk om het hier te kunnen lezen
Kusje, pap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active