Kirstensulkers.reismee.nl

thanksgiving, cheerleading, sinterklaas.

Hoi allemaal,

er zijn de laatste weken natuurlijk heel veel leuke dingen gebeurt! veel te veel om allemaal in mijn blog te schrijven en aangezien de meeste van jullie mijn facebook wel zien ga ik maar in het kort over drie dingetjes vertellen.

THANKSGIVING.

dat was echt super gaaf! we gingen met heel veel buren samen lekker eten, er was super veel eten en natuurlijk een super grote kalkoen, het was super gezellig! ik heb allemaal ''echt amerikaanse'' dingen gegeten, ik heb zelf chocolade lasange gegeten! na het eten hebben we met alle kinderen en volwassenen twee films gekeken en het was echt een hele leuke avond! Ik vond het heel erg bijzonder dat ik deze avond mee kon maken met al deze super lieve mensen.

CHEERLEADING.

Julia, een student uit duitsland, had mij over gehaald om mee te doen aan de Try outs voor competitive cheer, dat is cheerleaden maar dan in competitie tegen andere teams ipv langs de zijlijn van een footbalveld. Het was op maandag vanaf 3 tot 6 en dinsdag van 3 tot 6. We hadden het allebij niet echt verwacht maar we zaten allebij in het team! super leuk natuurlijk! Het is elke dag 3 uur trainen, dus ik ben pas om 6 uur klaar op school, dat is wel zwaar en vermoeiend soms haha.Maar ik vind het echt heel erg leuk.

SINTERKLAAS.

Omdat mijn gastmoeder nederlands is vierde we natuurlijk sinterklaas! het was heel leuk! Gabi, Louisa en ik hadden lootjes getrokken en Anita en John hadden super veel cadeautjes voor ons! het was heel erg leuk.

ook mijn ouders hadden ons een pakket gestuurd met chocolade letters, pepernoten, schuimpjes, marsepein ect.

zodra ik kerstvakantie heb gaan we naar een super groot zwembad ding en we blijven daar in een hotel dus daar heb ik heel veel zin in!

Er is natuurlijk veel meer gebeurt, maar ik heb even de grootste dingen er uit gepakt want de rest zien jullie wel op facebook.

Nou alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar

groetjes

Kiss

Reacties

Reacties

mama

xxxx

papa

haha, je kunt bijna niet kiezen uit alle leuke dingen, fijn hoor xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active