Kirstensulkers.reismee.nl

geplaatst!

Hoi allemaal,

zoals jullie vast wel hebben gezien heb ik eindelijk een gezin ! ik kom in het plaatsje Holland in Michigan! het gezin bestaat uit vader,moeder en twee dochters van 12 en 14.

ik ga naar de west ottawa High School in de 10th grade! mijn hostsister gaat nu ook naar de 10th grade dus misschien komen we wel bij elkaar in de klas !

ik weet nog niet precies wanneer ik ga vertrekken, het zal dit weekend zijn of uiterlijk begin volgende week.

via deze blog kan je me hel t jaar volgen en ik zal er regelmatig dingen opzetten

de groeten

Wink

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active