Kirstensulkers.reismee.nl

Aangekomen in holland Michigan

Lieve allemaal, Ik zal in deze blog vertellen over mijn reis en mijn eerste dag hier ! Woensdag ochtend moest ik om half zes mijn bed uit om 6 uur naar Schiphol te vertrekken.. Ik ging samen met mama en papa en maud, Thomas kon niet mee want hij is op introductieweek in de biesbos. Na al het gedoe van inchecken gingen we Starbucks drinken en. Daarna was het al zo ver, we moesten afscheids nemen want ik moest alleen door de duane, na het afscheid nemen Ben ik door de Duane gegaan en heb ik super lang gelopen, uiteindelijk bij mij grade Aangekomen moest ik weer door de Duane en heb ik super lang gewacht maar uiteindelijk mocht ik het vliegtuig in. Ik zat in het midden naast een ouders vrouw en een man die op bezoek gingen bij hun dochter die ook high school had gedaan en daar naar terug was verhuisd. T eten in het vlieg tuig was erg vies, dus dat was best wel balen. Daarna Ben ik na 9 uur vliegen Aangekomen op Chigago airport, het was erg MEGA groot. Ik was hartstikke verdwaald... Je moest met de metro naar een ander gedeelte omdat het zo groot is daar. Ik was helemaal verdwaald maar had nog een paar uur dus dat was wel fijn! Ik kwam een Nederlandse jongen tegen die ook high school ging doen, maar dan via een andere organisatie en hij was ook de weg Kwijt, dus hebben we samen gezocht en hij moest vlak bij mijn gade zijn dus konden we samen door de Duane Enzo, ik heb nog Starbucks gehaald en toen Ben ik naar mijn gade gegaan. Ik zat in een heel klein vlieg tuig , ik moest bukken ????, ik zat bij het Raam en het was een super mooi uitzicht over het meer van Michigan, een maal Aangekomen stonden mijn host moeder en mijn twee host zuster op mij te wachten met helium ballonnen en een bord met Welkom Kirsten! Dat vond ik echt super leuk ! Toen we thuis aan kwamen hebben Ze mijn kamer laten zien en me een hele rondleiding gegeven, we hebben met baby florian gespeeld want die was er nog ( jammer genoeg vanochtend vertrokken... Hij was zo schattig) We hebben avond gegeten, kip , vis, Bonen , wortels en geloof te aardappelen. Het was de bedoeling dat ik zou gaan slapen aangezien ik super moe van door het tijdsverschil, maar ik heb uiteindelijk nog een uur bij Gabi op haar kamer gezeten samen met Louisa en Gabi zelf . Het was een Leuke avond en toen Ben ik als een blok in slaap gevallen! De volgende ochtend lag ik nog als een Roosje te slapen toen Anita mij wakker kwam maken omdat we een afspraak hadden met mijn counselor over mijn vakken ect. Mijn vakken zijn : English German Us history Algebra Biology Choir Morgen is het zo ver! Dan ga ik voor het eerst met mijn host zusje Louisa in een gele bus naar school???????????? Ik heb vanmiddag samen met Anita (mijn host moeder) geluncht in het echte stuk je stad van holland en het was heel gezellig, nu ga ik mijn kamer een beetje op ruimen en wachten tot mijn host Zusjes thuis komen uit school. Zaterdag ga ik samen met Gabi and Louisa en hun vriendin een naar the movies ???????? Dit is een veel te Lange blog dus ik ga weer! Doeiii

Reacties

Reacties

Rian

Super leuk om je blog te lezen. Veel succes morgen meissie!

Caroline!

Superleuk verhaal Kirry! Xxx

hetty Sulkers

Hoi lieve kirsten,
Heb je blog gelezen, wow wat heb je al veel mee gemaakt en het zal zeker spannend zijn geweest op Chicago airport! Ik was gisteren avond blij dat ik eindelijk hoorde dat je veilig aangekomen was en super leuk is het filmpje van je aankomst, met welkomsbord en ballonnen!
Morgen naar school, spannend maar het gaat helemaal goed komen met jou
Heel veel succes en plezier morgen ( in de echte gele schoolbus) op school
Dikke kus mama

Thierry

Ahh wat leuk! spannend ook! Heel veel plezier morgen!

Babette Gonsalves

Hoi Kirsten, super leuk om je verslag te lezen. Ga maar genieten en ik kijk weer uit naar je volgend verslag groetjes Babette

Freeke

Ik ben zo blij voor je!!

Kirsten

Dankjewel allemaal, sorry voor de spel fouten maar ik heb het op hun ipad getypt en die wil elk nederlands woord naar t engels doen enzo met autocorrect

Joy

Aahhh fijn dat je het naar je zin hebt schat

nancy

Ben blij dat je het leuk hebt! Xxx

JOCHEM!

WAUW WAT SPANNEND

Skip

Veeel plezier daar moppie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active